Всеки нов проект в Интермедия започва с анализ на изискванията и провеждане на серия от разговори с клиента, за да се отговори на следните въпроси:
След изготвяне на ясна оценка на стойността, която ще донесе проекта, пристъпваме към дизайн на минималната възможна версия на продукта, която ще донесе полза на клиента, и започваме разработка по Agile методология.
Нашата философия при управление на проекти се състои от три основни принципа:
Партньори, а не изпълнители
Не работим според изпратени от клиента изисквания и спецификации, а се стремим да разберем изцяло бизнеса на клиента, за да предложим прагматично решение на всеки проблем.
Винаги създавай стойност
Всяка следваща версия на продукта, както и всяка промяна или нова функционалност, трябва да носи очевидна и измерима стойност за клиента.
Прозрачност в отношенията
Даваме достъп на клиента до системата ни за управление на проекти и поддържаме постоянна връзка, така че винаги можем да дадем отговор на следните въпроси:
Използваме Agile методология (Scrum или Kanban, според нуждите на проекта) и Lean Startup принципите - кратки итерации до пускането на нови версии (работим със седмични спринтове), бърза валидация на промените и незабавно започване на следваща итерация.
В Интермедия не правим просто уеб сайтове и не се занимаваме с дигитален маркетинг (оставили сме тази задача на ескпертите в тази област). Ние създаваме уеб приложения и мобилни приложения, които решават реални бизнес проблеми и носят стойност за нашите клиенти, като използваме най-добрите практики при съвременната разработка на софтуер.
Използването на Agile методология ни позволява да се адаптираме бързо към промени в изискванията и да създаваме решения, които могат да бъдат тествани и внедрени в работата при минимални срокове, след което да бъдат обновявани и поддържани.
Предлагаме не само разработка на софтуер, но и изграждане и поддръжка на облачна сървърна архитектура (работим основно с AWS и Linode).